Välkommen till Lakritsskogen!

Tredje försöket ikväll att skriva inlägg. Hade skrivit ett så långt och fint ett som bara försvann. Då blev jag allt ledsen på alltihopa men nu försöker jag igen!

Igår var vi och tränade med flatklubben på Järavallen. Det var superinstruktör Bea som höll i träningen. Trevligt hade vi fast jag mest skulle öva på att vara tyst och lugn. Hur lätt är det?!


Här sitter jag!


Bea med sin labbevalp i väskan!

På vägen hem bjöds vi på smaskig mat på Max av Beck och Helene som också var med på träningen. Jag och Beck fick ostburgare. Mums var gott.

Kvällen och natten tillbringades hos Dagismatte och Vildhusse eftersom Matte jobbade. Men hon kom rätt kvickt i morse och sedan har vi haft en bra dag. Matte och Vildhusse har lagt stengång men framför allt har de satt upp min fina skylt!





Nu är det ingen som kan ta fel på vems skog det här är!

När arbetet var klart vilade vi oss lite, Matte i en solstol och jag under min cypress!




Ikväll blev det badtur med Elliot till Yddingen där vi fick låna scouternas badplats. Blåsigt var det men trevligt!


Elliot spanar. Jag guppar i vågorna!




Full fräs!

Nu är det kväll och jag är trötter och Matte med så det blir nog snart sängen för oss båda!

Natti-natti
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Wallander

Jag blev allt lite putt när jag fick höra att Beck & du varit på samma kurs och inte jag :-( Men MOR förklarade för mig att jag inte hade haft där att göra eftersom jag både är lugn & tyst. Men en ostburgare hade dom allt kunnat haft med sig hem till mig... hade ju inte varit allt för mycket begärt!



Vad fint det blev med skylten. Nu är det snart hög tid att vi kommer ut och inspekterar allt som hänt hos er... verkar vara fullt upp denna helg som kommer men förhoppningsvis helgen efter eller kanske rentutav en vardag. Vi får snackas vid!



Kramizar

2011-05-08 @ 22:52:03
URL: http://stadsflattarna.se
Postat av: Lakrits

Håller med dig Walle om att det var tjaskigt att inte ta med en burgare till dig! Du ska få en av mig någon gång som plåster på såren. Men jag hoppas verkligen brorsan din överlämnade det lufttorkade älgmärgbenet som var till dig! Annars får du ta honom under behandling!



Klart ni ska komma ut till Solgläntan. Tvåbeningarna får fixa till det!

2011-05-09 @ 11:07:36
Postat av: Elliot

haha Walle jag tror inte heller att du behövde gå den där kursen=)knappt jag heller ens....

Fint de ble med skylten!!

Men du den där skitiga nosen.....den trodde faktiskt jag var min =0)

2011-05-09 @ 18:37:01
Postat av: Elliot

haha Walle jag tror inte heller att du behövde gå den där kursen=)knappt jag heller ens....

Fint de ble med skylten!!

Men du den där skitiga nosen.....den trodde faktiskt jag var min =0)

2011-05-09 @ 18:37:14
Postat av: Zico-Bus

Fin skylt :D .... men passivitetsträning tycker jag är helt onödigt ..... och framförallt supertrååååkigt! För min del så blir jag bara mjällig och inte ett dugg glad :(

Tass/Zico

2011-05-09 @ 22:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0