Piggelin

Jag är rätt så piggelin igen får jag säga. Det kunde man ju inte tro, bara tre dagar efter att jag blev opererad. Men jag pinnar på, vill gärna gå längre än Matte tycker, vill hitta på roliga saker och myser i sängen med magvisning. Mitt största bekymmer är att magen varit lite trög och det är ingen höjdare när man nyss blivit opererad. Får allt hoppas det blir lite bättre fart framöver, jag får olja i maten och så rör jag ju mig mer och mer för varje dag.

Det händer ju inte mycket roligt för min del just nu, mina kompisar är ju bannlysta såklart. Men jag filar på mina bustricks så länge. Det är trevligt att ha Matte hemma från jobb. Hon VAVar (Vård av Vovve). Det gör hon även nästa vecka förutom onsdag. Så då ska vi förhoppningsvis kunna vara igång lite mer än nu med normala promenader även om vi nog skippar de riktigt långa.

Tjingeling!
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Zico-Bus med flock

Jättehärligt att du piggat på dig så snabbt. Men så är det när man är i god kondition och får en kärleksfull omvårdnad :D

Vi önskar er en härlig helg, med lagom långa skogspromenader.

Tass&Kram

ZoLoH

2011-11-18 @ 09:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0