Vem släckte ljuset?

Det blir mörkt så himla tidigt om kvällarna nu. Trist tycker vi men travar på med pannlampa och blinkhalsband. En del har vi också hittat på om kvällarna för att inte tycka det är rent för trist med mörkret. I tisdags var vi i Sandby på sista gruppträningen för terminen. Skitkul tyckte jag för vi har ju missat två träningar i rad och jag var taggad till tusen!

Igår kväll var vi bjudna till Elliots och där blev det först en promenix och sedan mat och därefter bus & mys. En riktigt trevlig kväll. Fast jag fick skäll när jag skällde på katten. Tyckte han var fräck som inte blev rädd för mig så jag skällde men då blev det liv på tvåbeningarna.

Ikväll är vi hemma fast Matte kom sent från jobb, sen blev det promenad och mat på Dagis men nu är vi hemma och håller kväll. I helgen är Matte ledig. Mysigt!

Tjingeling!
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Elliot

Ja det var en mysig o bra kväll tycker jag oxå =)

Du behöver inte känna dig "snopig"för att Lipton inte lät sig skrämmas av dej,han är nämligen inte så lätt att impa på haha!

2011-11-12 @ 13:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0