Apporteringsträning i höstsol

Fint väder har det varit på sistone och så även idag. Matte ledig och efter en liten nödvändig tur till tippen och byggaffären så tog vi oss en tur på fältet och tränade. Hurra tyckte lilla jag och for iväg som skjuten ur en kanon för att hämta Niner och fuskfasan Frasse.


På väg in till Matte med Frasse



Här sitter jag med en av mina Niner.



Kanin på väg in!


Fasansittning

Förutom träningen har det blivt några skogsturer och lite trädgårdsarbete. Jag har grävt flera gånger under stugan för där är det riktiga niner som håller till och jag tänker inte låta dom jobba ostört där! Sen fick jag ett märgben men kände inte för att äta det. Aptiten är inte bra, jag får precis ner kycklingen. Så riktigt som vanligt är jag inte men det kommer väl. Jag kunde äta grillekorv på Dagis ikväll i alla fall så det finns hopp!

Imorgon är det pang pang i skogen. Matte hoppas dom inte sätter igång för tidigt så vi blir väckta. I morse hade Matte glömde stänga av väckaren men den tystades väldigt snabbt och vi kunde somna om igen.

Mot sängen!
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Medicinyogapinnen

Så fina bilder. Är just hemkommen nu. Trött men allt väl. Hälsa matte.

2011-10-16 @ 09:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0