Lägerhelg

Imorgon förmiddag bär det av till Olofström och Halens camping. Där väntar en liten stuga på mig och Matte där vi ska snusa och mysa i två nätter. På dagarna ska vi träna men också vila lite och gå någon skön promenad. Ska bli mysigt även om vi också gillar skarpt att bara vara hemma.

Matte har piggat på sig lite. Men jag tror ändå vi ska dra oss tillbaka nu och sova för att vara utvilade inför morgondagen. Packat har vi visst inte alls gjort än, får bli imorgon, men det brukar gå rätt snabbt när Matte sätter igång. Söndag morgon kör vi hem för vi behöver lite tid att fixa hemma också innan en ny vecka tar form.

Jag fick en kulig runda ikväll med Elliot på ett ställe jag aldrig varit innan i S-torp. Ett gammalt industriområde med åkrar, gammalt järnvägsspår mm. Riktigt spännande! Man blir allt lite busigare när man kommer på ett nytt ställe!

Tass & kram så får ni rapport när vi kommit hem från lägret!
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Onsalaborna

Lycka till i helgen och hoppas vädrets makter styr så att inget regn uppenbarar sig över eder!

Kram

2011-09-23 @ 12:43:25
Postat av: Wallander

Härligt att höra att ni kom iväg som planerat!

Ha så kul så hörs vi när ni är på hemmaplan igen!

2011-09-24 @ 09:33:54
URL: http://stadsflattarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0