Trevliga stunder

I torsdags tog vi en tur med Elliot & Ann till Yddingen fram mot kvällen. Jag och Elliot badade såklart, årets första riktiga simtur.


Jag i full fräs.

Jag hittade en finfin liten båt också som jag tyckte vi skulle ta en tur i


Skepp o'hoj!

Vi gick en runda i skogen också efter badet. Då hade jag och Elliot tittävling i sedvanlig ordning


Livsfarliga jag!



Stenstoden Elliot

Sedan blev det lite mankemang, Elliot hade nog blivit för kall om/i magen så han mådde lite illa men han repade sig snabbt och vi kunde fortsätta rundan. En fin tur utan så mycket folk i skogen.

Igår tog vi en kvällstur till Malmö och gick korvarunda med Walle, Beck och Helene. Det regnade lite lätt mest hela tiden men korv intogs i alla fall. Beck hade lite annorlunda stil än vi andra igår!


Beck på bänken och senare också en sväng på bordet!

Idag hade vi besök av Elliot under förmiddag och lite av eftermiddagen eftersom hans flock inte kunde vara hemma. Elliot var lite mattesjuk (det har jag full förståelse för) men han ville gärna leka också.



Mysig dragkamp!

Ikväll är jag en trötter liten hund som genast ska dra mig inåt sängen! Ny dag imorgon som säkert kommer att innehålla något roligt!

Natti-natti
/Lakkan



Kommentarer
Postat av: Zico och gänget

Det låter som en härlig inledning på helgen. Vi fick också ta ett dopp i fredags, i Krankesjön. Uppfriskande :) Lykke blev förmodligen också kall om magen, för hon kräktes i bilen på väg hem. Eller så berodde det på allt "skräp" hon mumsade i sig på rundan :(

Igår jobbade vi i trädgården. Vi var tydligen lite för hjälpsamma för efter en stund så fick vi gå och lägga oss inomhus, med matte fortsatte ... :) Otacksamt!

Tass & Kram

ZoLoH

2012-04-15 @ 12:00:47
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Då verkar badsäsongen verkligen vara igång för dig & Elliot!



Tack för turen i fredags, lite väl hungrig var allt Beck :(



Vad roligt dragkampen ser ut!



Ha en bra vecka, så ses vi där i slutet :-)

2012-04-15 @ 18:30:24
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0