Helg igen

Då har Matte haft sin första jobbvecka efter semestern. Nattvecka till på köpet. Hon är allt lite urlakad nu men vi är ändå vid gott mod. Jag har tillbringat kvällar och nätter på Dagis när Matte har jobbat. Där är bra för mig att vara. Men visst blir jag också lite trötter av konstiga tider.
 
Vi har tagit lugnt i veckan men en sväng till Pude med Elliot blev det i onsdags och ikväll har Elliot, Ann och Janne varit här. Mysigt! Jag gillar allt Elliots husse och matte.
 
I helgen väntar lite festligheter. Det ska vara kräftskiva på Dagis med släkt och vänner. Varken jag eller Matte äter kräftor men det vankas säkert annat också.
 
Oj vad vi är trötta nu, nog bäst att krypa till kojs!
 
Tasselikram
/Lakkan
 
 

Kommentarer
Postat av: Elliot

Jag skulle hälsa från mina människor o tacka för i fredags kväll.
Vi fick ju ett litet bad också å så gjorde jag den sedvanliga "fiskpinnerullningen" =)
Lakkan jag kan säja dej att min matte&husse gillar dej med :D
p&k från E

2012-08-20 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0