Sorg

Igår fick Världen Bästa Zico somna in efter att han hade blivit svårt sjuk igen i magomvridning. Det fanns inget mer att göra för honom och han hade kämpat tillräckligt. Nu slipper han ha ont och vi hoppas att han har det bra i Regnbågslandet. Zico älskade ju bollar och jag tror han har hur många som helst nu! Men för hans flock och kompisar har det blivit väldigt tomt. Det är svårt att förstå att man inte längre kommer att kunna träffa honom. Jättesvårt.
 
Vi tänker mycket på hans flock som har det jättetungt. Men i sorgen finns också många fina minnen.  Zico skulle nog vilja att vi busade med bollar och lade långa kluriga spår och det ska vi fortsätta med, vi lovar Zico! Och om någon har snott Lakkans boll i slutet av spåret så vet vi att du har varit framme!
 
En bild på Världens Bästa Zico
 
Photo: Idag på morgonen fick VBZ, Hovhills Charmknutte, somna in efter en lång och smärtsam natt. Han fick en ny magomvridning ....
Min bäste Zico-Bus, jag saknar dej så <3 <3 <3
  
Jag och Matte skickar bamsekramar och nospussar till Zicos flock! Vi tänker jättemycket på er och vill gärna träffas när ni orkar och har tid!
 
/Marie & Lakrits

Kommentarer
Postat av: LoH

Så fint om ZIco-Bus. Det är tungt just nu, men livet måste gå vidare och snart är det jul:) vii hör av oss snart och så tar vi en härlig prommis i Lakritsskogen!
LoH

2012-12-18 @ 22:46:13
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Så ledsamt det här men nu har Zico det lugnt och fint och inga fler magomvridningar kan han utsättas för.

Våra tankar går så klart i första hand till Zicos flock men oxå till er som mist en riktig bästits :-(

Bamsekramar

2012-12-18 @ 22:50:06
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Mattes syster

Så sorgligt att Zico blev så sjuk. Fint skrivet. Tror också Zico har det bra i Regbågslandet. Han slipper ha ont och vad jag har hört så får man allt man vill där. Fina ängar att springa på och många bollar, solsken och lagom varmt med lite regn ibland så naturen växer bra.
Kram från mig.

2012-12-19 @ 14:50:33
Postat av: Ann&Elliot

Det känns så fruktansvärt ledsamt :(
Han är så fin med en av alla sina bollar i munnen...
Sov gott lille vän...

2012-12-22 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0