Mysig helg

Vi har haft en väldigt mysig helg med Syster Yster på besök på Solgläntan. Väldigt vårligt har vädret varigt också fast allmänt livsfarligt i skogen med isiga vägar.

Så här ser det ut nu när snön har smält på tomten:




Igår var vi iväg på lite shopping en stund (vilket innebär att jag får vänta i bilen och Matte och Yster svirar runt) men det var inte så långvarigt. Sen gick vi i skogen, slappade hemma och åt :) Idag har vi mest varit hemma och haft besök av Dagismatte och Vildhusse. Dagismatte fyller ju snart år så vi passade på att fira henne lite i förskott när Yster ändå är här.

Imorgon bitti åker Yster tyvärr hem. Matte ska till jobb och jag till Dagis. Allt återgår till vardag igen alltså. Men det blir i alla fall ljusare för varje dag som går och det är bra! Och så har vi ju haft en härlig helg som vi kan tänka tillbaka på när det känns trist!

Vi avslutar med några glada bilder från fältet!









Nu ska jag gå och tigga mat i köket! Jag tror det kan vankas något gott till lilla mig :)

/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Zico och Lykke

Härliga bilder på vårlika marker och tre glada tjejer.

Tass&Kram

ZoLoH

2012-02-20 @ 10:04:46
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Så skönt att det där tramsiga vita är borta igen... hoppas det förblir så!

Härlig skrattbild på er båda!



Kan bli lite tjat med korvarunda i veckan. Återkommer om ev. ändring.



Var rädda om er!

Kramizar

2012-02-20 @ 23:25:20
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0