Vildhunden vädrar vår!!!

Länge sedan jag uppdaterade nu. Dagarna har sprungit iväg väldigt snabbt och vi har varit ute mycket. Helgen försvann i ett nafs. I lördags blev det en tur till Teba med Ann & Elliot och sedan promenix i Fulltoftaskogen. Helt ny runda och det är ju alltid spännande. Tur också att godisförråden blev fyllda inför Mattes jourvecka som hon påbörjade i söndags natt. Igår morse hämtade hon mig på Dagis och så rullade den dagen på. Jag tycker det är härligt med vårkänsla och Matte med. I helgen sjöng det i isen på Eksholmssjön när den släppte i kanterna och flyttade sig i vinden. Det lät jättelustigt tyckte vi.

Lite apporteringsträning har det blivit!


Pippi o jag!

Idag blev det sovemorgon och sedan har jag fått spåra. Härligt att köra ner näsan i backen och tuffa på. Massor med hjortar hade gått på ängen så jag fick allt jobba lite men desto roligare!


Lilla jag har hittat en pinne i spåret!

Nu har vi varit på en härlig skogsrunda i vårvärmen. Matte ska snart iväg till jobbet och jag till Dagis. Imorgon fortsätter våra små äventyr. Jag tror att jag ska vara några timmar hos Elliots imorgon eftermiddag när Matte ska tvingas sitta på föreläsning. Jag är inte avundsjuk på henne!

Tasselikram
/Lakkan


Kommentarer
Postat av: Zico-Bus med flock

Härligt med många plusgrader .... men trist med dimman. Hoppas den försvinner till helgen. Vi ska ut på Revinge på lördag .... men om ni har tid och lust tar vi gärna en sväng i Lakritsskogen på söndag. Vi hör av oss i slutet av veckan .... sufflerar matte :D

Tass&Kram

ZoLoH

2012-02-29 @ 21:23:28
Postat av: Lakkan

Vi har inget inplanerat på söndag! Ni är så välkomna. Lördag ska vi vila ut efter Mattes rätt så hårda vecka. Ha det så mysigt på Revinge och hoppas ni får lite sol på er!

2012-03-01 @ 10:40:35
Postat av: Elliot

Lilla du med pinnen i munnen....GULLIG!!!!

2012-03-04 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0