Lördagsbus

Det är bättre med min lilla mage. Igår körde Matte förbi veterinären och köpte magvänligt foder samt pulver att strö på maten med bra bakterier i. Synd bara att det inte var så plånboksvänligt. Femhundra spänn, inte billigt alls!

Lite sovmorgon idag, en del fix hemma och så kom Elliot & Ann vid halvtre. Vi drog ut på en lång runda i skogen. Jag kände mig pigg och busaktig och först kampades vi om en fin pinne:



Jag vann den såklart...



Sen hittade vi en "Lakritsrem" dvs en svart lång gummislang som vi gjorde upp om




Livsfarliga jag!

Vi gjorde många fina snöänglar också men då hann inte Matte med så hon fick fram kameran lagom när vi var klara varje gång :)

När vi kom tillbaka tränade jag och Matte lite med fågel i trädgården. I förmiddags fick jag hämta några dummies också i skogen. Superkul tycker jag det är. Kallt om fingrarna att träna klagar Matte. Och fortsatt kallt ska det bli. Tur man har bra med päls!

Imorgon får vi Hjärupsbesök i form av Zico, Lykke och Helene. Vi får se vad vi hittar på, det beror lite på vädret.

Tasselikram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Elliot

tack för den långa o roliga skogsturen.

Härligt som vanligt med många rullningar o pinnbus.

Puss o kram

E

2012-01-29 @ 19:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0