Rolig helg

Denna helgen har varit full av roligheter. Det började igår när Wallander & Beck kom på besök med Helene & Anders. Vi drog ut på en långrunda i skogen.


En trevlig liten vattenpöl (fotograd: Helene)


Beck knäböjer (fotograf: Helene)


Jag på tiggarstråt (fotograf: Helene)


Beck väntar med sin pinne.


Beck har gnagpaus.


Jag på span!


Beck försöker hjälpa mig att bära... (fotograf: Helene)

När stadsbesökarna hade åkt hem fick jag lite paus medan Matte donade lite samt lade spår. Sedan bar det iväg till Staffanstorp dit vi var bjudna till Elliot med flock. Först tog vi en springrunda vid gamla Foodia och sedan åkte vi hem till Elliot och åt och hade det trevligt. Jag blev lite kompis med Lipton, den vite katten som verkade allmänt obekymrad om att min närvaro. Jag är ruskigt nyfiken på dom där katterna men jag är ju snäll av mig, skulle aldrig göra någon illa. Tack till Elliot med flock för en riktigt mysig kväll!

I morse var det dags för spår. Lite svårt var det allt för det var fruset men det gick bra ändå.


Morgonsol på frusen gräsmatta! 

Under eftermiddagen har vi varit och handlat kött, hälsat på Dagis, promenixat och lagat mat. Nu håller vi kväll. Skönt! Tyvärr är det slut på helgen och Matte ska jobba i veckan som vanligt men sån't é livet. Vi tackar i alla fall för en trevlig helg med kompisar och fint väder! 

/Lakkan 


Kommentarer
Postat av: Wallander

Tack för att vi fick komma, det är alltid så härligt att komma ut till er. FAR tackar speciellt för de goda havreflarnen!



Helt ok att ni snott litta bilder... men jädrans skumt att ni inte kan kommentera på våran blogg. Löser det sig inte så kan vi titta på det på fredag säger MOR.



Ha en bra vecka!

2012-01-15 @ 23:37:13
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Elliot

Vilken härlig helg du haft!

Tusan vad vi åt,nästan så vi "knoppnavel"haha!

Jag tycker att du var jätteduktig med mina katter.

Härligt oxå med vår lilla nattarunda,det var så att jag nästan inte tyckte att de var läskigt ett dugg...=0)

C JO!!!

2012-01-16 @ 15:51:47
Postat av: Lykke

Vilken helg :)

Vi hade det bra vi också. Spår i Fulltofta och sen en promenad för matte och Zico. Jag simmade i bäckarna och pölarna!!

På söndagen fick husse rå om Zico och matte och jag tränade med mina syskon. Tror faktiskt att matte tyckte jag var rätt så duktig! Själv tycker jag att jag är det i alla fall :D

Vi tänker åka till Revinge på lördag, men kommer ni inte då, så kanske vi kan ses på söndagen????

Tass&Kram

Hjärupsflocken /gm Lykke

PS! Du kan tro att vi är lysande och granna i våra lampor .... matte ser skillnad på oss trots mörkret och så har hon koll på oss trots att vi tar en "bus-repa" ut på fältet.

2012-01-18 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0