Bilder från Stockholm

Vi är hemma igen sedan två dagar tillbaka. Härligt att vara tillbaka i skogen igen men det var ändå inte så illa i Stockholm. Syster Yster tog emot oss så fint hemma hos sig och på dagarna var hon och Dagismatte ute med mig och gick. På kvällarna kom Matte, men då var det ju mörkt.
 
Här kommer lite bilder...
 
Fin bild på mig och Dagismatte!
 
 
Mysigt att dricka lite...
 
Men hur skulle man kunna motstå...
 
Lilla jag!
 
Höstigt i skogen.  
 
Fina Dagismatte igen!
 
Hurra! Jag i lösdrift!
 
 
Fin utsikt i skymningen!
 
Mot perrongen och Malmö-Köpenhamn 17:40!
 
Ja, det var himla stökigt med mycket folk när vi skulle hem. Turligt nog kom med som vi skulle och efter fyra timmar var vi i Lund. Ett ganska smidigt tåg faktiskt, det stannade inte förrän i Alvesta så man slapp så mycket spring. Skönt! Men som vanligt: borta bra men hemma bäst.
 
Imorgon natt ska Matte jobba och då ska jag vara på Dagis.
 
Tjingeling!
/Lakkan
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & Beck

Vad härligt att både ha SysterYster & Dagismatte tillgängliga medans matte kursat. Ser ut som ni hade härliga dagar.

Men som sagt... borta bra men hemma bäst.

Tjaskigt att vi inte kunde ses i fredags, men vi gör ett nytt försök för nu är A pigg & kry igen och jag klarade mig från hans bacillusker i alla fall!

Ha en bra vecka!
Kramizar

2012-11-11 @ 22:39:34
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Helene Zico-Bus och Miss Lykka

Fina bilder från huvudstaden :D
Vilken tur att det finns vatten som du kan svalka dej i .... eller kanske behövdes ingen svalka, bara lite "blöta" :D
Vi ringer framemot helgen! Kanske kan vi hitta på något? Dagarna är ju lite retfullt korta just nu, men kanske kan vi få till en "date" :)
Tass&Kram
ZoLoH

2012-11-14 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0