Bad varje dag...

...det gör en riktigt gla'
 
Det är min devis just nu. Matte suckar uppgivet men låter mig bada en gång om dagen.
 
Vi har haft flera trevliga besök i Lakritsskogen i helgen. Lykke och Helene var här igår och Elliot och Ann idag. Lykke är rolig, kolla in hennes stil i vattnet!
 
Hon bara sitter där!
 
Långt bort alldeles ensam!
 
Det är en finfin sjö för man kan bada från alla håll :)
 
Antingen säger du att jag får bada eller så gör jag det ändå!
 
 
Mysigt med svallvågor!
 
Från motsatta sidan kan man också hoppa i.
 
Sen går man och plaskar lite vid strandkanten.
 
Anna kallade mig och Elliot för vattenkossor idag. Muuu på dig Ann för vi är vattenflattar!
 
Hurra för Matte idag för hon fyller år. Hon har blivit uppvaktad av sina vänner och av familj och mig och hon tackar så väldigt mycket för alla fina presenter och glada tillrop!
 
Matte är ledig från jobb förutom på onsdag fast hon har en del jobb att göra hemma men det är mysigt ändå att vara tillsammans. Tur att hon blev ledig för hon har varit jättekrasslig, mest kraxat, snorat och hostat sista veckan. Jag pysslar om henne som den Florence Nightingale jag är.
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Lykke

GRATTIS MATTE MARIE !!!!
Bra jobbat Florence, som tar hand om din krassliga matte!
Tack för en trevlig tur i Lakritsskogen igår. Jag fick bada när jag kom hem .... fast jag badat i diverse pölar i skogen! De tänker lite konstigt de där 2-benta :D
Tass&Kram
Lykke (och matten!)

2013-04-22 @ 22:13:44
Postat av: Elliot

Haha,hon ser för rolig ut den där lilla Lykke där hon sitter i vattnet :)
Psssst du stavade fel till min mattes namn hihi...
Ja hon kallade oss för "sjökor" bara för att vi stod i vattnet och ....ja ....betade lite från botten....vad e de för konstigt med de?...

2013-04-23 @ 14:57:50
Postat av: Wallander

Du har det bra som redan får bada & ha kul.
Tack för den trevliga korvarundan igår, tyckte allt dom var lite tjaskiga som inte lät oss bada i fontänen :-(

Lykke ser ut som en liten "sjöjungfru" :-)

Hoppas det gick bra hos vetten idag.

2013-04-24 @ 22:54:57
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Lakrits

Tack Lykke för en trevlig tur. Ann, beklagar att tassen slant på de små tangenterna :(
Walle, allt väl hos Kerstin, dom pratade om min figur men då fällde jag ner öronlapparna för det lät otrevligt så jag hörde inte vad dom sa. Jag tänkte på den smaskiga korven igår istället :) Tack för turen! Tass & kram

2013-04-24 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0