Roligheter

Helgen blev bra på alla sätt och vis! Vi inledde med fredagsmys i form av korvarunda och sedan hängde vi med upp till Lindeblads. Tack för en fin kväll! På lördagen åkte vi med Elliot & Ann till Teba och sedan gick vi i regnet i Fulltofta. På söndagen blev det spår. Finemang!!! Nu är det jobb för Matte igen och så även till helgen fast hon har lyckats sno till sig ledigt på fredag! Bra jobbat tycker jag! 
Ikväll har vi varit hos Lisa och tränat. Jag är lite missnöjd med att Voffsan tar av min träningstid fast man får ju ändå vara nöjd att det händer något kul. Voffsan behöver ju också styras upp så det är ju för ett gott syfte! Men framför allt är det kul tycker vi alla! 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Wallander

Kul med helger fyllda av trevligheter :-)
Kul att ni är & hälsar på Lisa då & då... nästa gång får ni hälsa henne från mig & matte.

2014-01-16 @ 20:42:16
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com
Postat av: Lakkan

Det har vi gjort och Lisa hälsar tillbaka!!!

2014-01-20 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0