Vårkänslor

Ja men det känns som våååår!!! Fast det är tidigt, jag vet. Det kan komma bakslag men vi hoppas det inte gör det för då blir min Matte på så ruskigt dåligt humör!
Matte jobbar i trädgården och håller igång så fort hon kan. Hon är frisk igen, skönt!!!
I helgen blev det spår för första gången på länge! Även Voffsan fick ett bambispår. Vi hade båda bråttom och tyckte det var härligt att få använda nosen ordentligt igen efter vinteruppehållet.
Efter spår i lördags blev det en härlig skogstur med spring på fältet.
 
 
Posering i vårsolen.
 
 
Sen blev det mest bus!
 
 
Nu ska hon få ett nyp!!
 
 
Flattefnatt!
 
 
Titta vad lång jag blev!!!
 
 
Men ibland måste man pausa...
 
 
Vila lite...
 
 
Innan man kan ta nya tag!!!
 
 
Min Voffsekompis.
 
Igår var vi ute med Elliot på Revinge. Voffsan var också med. Matte hade kameran med men jag tror hon hade fullt upp med att hålla koll på oss så att vi inte sprang ner henne så det blev visst inga bilder. Men vi hade kul ändå! Det var härligt väder, inte mycket folk (dom hade börjat dra sig hemåt när vi var på plats) och trevligt sällskap. Inte kan det bli mycket bättre!
 
Nu är det jobb som gäller. Matte har börjat på nytt ställe igen. Det är väl okej men hon knorrar över att hon måste hoppa runt. Jag är på Dagis och det är bra och som vanligt precis som det ska vara!
 
Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Helene & Wallander

Vilka härliga vårbus-bilder.
Det är nog bara ett lite bakslag som kom nu... snart kommer värmen & solen tilbaka :-)

Ha en bra vecka så ses vi på fredag!

2014-03-17 @ 18:22:31
URL: http://stadsflattarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0