En januarilördag

Vi har haft sovmorgon, fast så värst länge sov vi inte. Matte ska jobba sen, jag vara på Nattis. Det har vi gjort många gånger förr. Jag vet att hon kommer sen på förmiddagskvisten. 

Jag hade ingen lust att gå imorse men en liten runda blev det. På vägen tillbaka hittade jag en fin pinne som jag ville ha. 

Den ser fin ut! 


Japp! Den ska med! 

Undan för här kommer jag! 

Jag har övervakat matlagning, annars ligger jag mest i soffan. Vi har typ flyttat dit. Vi sitter där mest jämt, Matte ned dator, jag ligger och vilar. Vi sover ofta där istället för sängen, i alla fall någon timme, sen flyttar vi över. Fast Matte sover bättre i soffan än i sängen. 

Tass & kram 
/Lakkan

Kommentarer
Postat av: Mattes syster

Kul att du kommit igång med bloggandet igen. Förstår att ni ofta strandar i soffan. Den är skön. :-)

2015-01-04 @ 10:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0