En liv tillsammans

Det är inte mycket sömn. Även Lakrits har varit orolig och haft svårt att hitta någon bekväm ställning. Bitvis har hon legat intrasslad bland mina ben med huvudet över foten. Det är så vi alltid har gjort. Våra liv har varit invävda i varandras.

Det är så många svåra tankar nu. Jag orkar inte riktigt dela dem längre. Inte nu i alla fall. Det blir för tungt. Jag får reda upp det på något vis. 

Tack för att ni har funnits mina fina vänner med allt stöd längs vägen och allt roligt vi har gjort tillsammans med hundarna. Det är en avgrund att det tar så tvärt slut. 

/Marie

Kommentarer
Postat av: Elliot&Ann

Klockan är nu över 11,tänker gråter tänker igen....
finaste ni båda....

2015-01-16 @ 11:10:26
Postat av: Helene

Vi satte oss ner i skogen en stund kl. 11 och försökte vara med er <3
Och glöm inte ... dina vänner finns fortfarande här för dig!
Kramar
LoH

2015-01-16 @ 13:17:37
Postat av: Elliot&Ann

Jag och Elliot var på Revinge,satt på en bunker,
försökte att tänkta på alla roliga stunder trots bruset inuti huvudet.
Och ja vi finns för dej.....

2015-01-16 @ 14:33:44
Postat av: Carina Toss

Har läst din blogg och tårar rinner hela tiden. Vet att Lakrits har varit ditt liv. 💖
lider så med dig. Har själv gått igenom det ett par gånger. Det värsta som finns med djur.
Men som du skriver så har lilla älskade Lakrits fått ett oerhört rikt liv på kärlek och mys. Med många lekkompisar och massor av korv. 💘💖
Hon har det bra nu där hon är. Massor av sorkar och lek. Tänker på dig. Många långa kramar till dig. 😲💖💕💞💖

2015-01-16 @ 20:22:52
Postat av: Christel Nyström

Fast hjärtat är krossat så långt inne i en vrå finns där en stor plats med mycket kärlek som alltid lever kvar,Idag är inga ord tröstande men du ska veta att jag tänker på dig Marie,en jättestor styrkekram.

2015-01-16 @ 22:30:55
URL: http://hjortasen.se
Postat av: Helene, Wallander & GW

En väldans tung & sorglig dag idag 😢
Så mycket tårar & tankar 😥
Sov gott finaste Lakritstösen... vi kommer aldrig att glömma dig och allt roligt som vi gjort tillsammans ❤️
Marie, vi finns här för dig.
Kram

2015-01-17 @ 02:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0