God fortsättning

Nytt år. Nya projekt. Eller fortsättning på dom gamla? 

Sorkarna på fältet fick sig en omgång imorse! 






Sen blir man fin om nosen och på gott humör! 



Efter lite vila kom Walle med flock. Även Voffsan hängde med. Hon tror väl snart hon ser ut som vi andra för hon umgås ju nästan bara med flattar!

Matte "lurar" i mig piller, antibiotika. Dom smakar illa fast leverpastejen är god. Gäller att inte tugga. Matte provtuggade en pilla. Fniss. Hon spottade och fräste. Dumma fästingar som gör att jag måste äta piller. Imorse var tempen 39,3 igen. Matte var olycklig. Jag märker inte så mycket. Lite trött fast nu har jag ju gått en ganska lång runda. 

Tass & kram
/Lakkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0