Stormvarning

Inkommen och torkad efter en blåsig tur som blev lite längre än Matte hade tänkt. Det innebär ingen pannlampa med. Men vi såg och ta oss hem ändå. Vi tog vägen om mitt älskade fält. Där flög vi nästan fram med vinden i ryggen. Stormen Svea sägs det. Konstigt att döpa vinden. Den blåser ju bort. 

Oups! Det här ser lite instabilt ut tycker vi. 


Månen tittade fram bakom molnen. 

Nästan osynlig när jag gräver efter sork! 


När man har varit ute måste man ta igen sig. 

Vi längtar efter vår. Ja mest längtar Matte men det är klart att jag också vill ha ljusa kyliga vårkvällar med fina rundor och trevlig träning. När allt känns som på nytt och man får glädjefnatt. Nu harvar man ju mest på. Fast lite lyxigt nu när Matte har varit lite ledig, då har vi sluppit så mycket pannlampa och blinkhalsband. Men sen är det tillbaka till sen visan ett par månader till. Ja så är det bara. 

/Lakkan 

Kommentarer
Postat av: Elliot

De e härligt att bli smutsig på näsan :) jag är det nästan jämt hihi!
Så gullig du ser ut när du ligger och snusar efter promenaden och tänk så många pussar jag fått och gett av den där <3

2015-01-02 @ 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0