Valparna 6 veckor

Nu är valparna sex veckor. Så fruktansvärt söta. Man fastnar och så kan man sittai timmar hos dem och titta, bli tuggad på, undersökt, dragen i kläderna, få hålla en liten underbar valp en liten stund tills den blir otålig och vill något nytt. 
 
Syskonbus med stor leksak
 
 
vem detta än är så är hon söt (för en tjej är det i alla fall)
 
 
 Rosa hos Helene
 
Rosa ligger och sover söta drömmar
 
 
Lilla Stickan (den allra minsta lilla) viar huvudet på ett syskon. 
 
Rosa testar tumme
 
Jag är livsens farlig, bara så du vet säger Rosa !!! 
 
Röd litet busfrö
 
Att bära är redan en livsuppgift. 
 
Lilla Stickan funderar över världen (Helenes bild)
 
 
Det är inte så enkelt (Helenes bild)
 
Man kan helt enkelt bli väldigt väldigt trött (Helenes bild)
 
Gul  såg vi inte mycket av idag, hon sov på lager för nya uppdrag! 
 
Tack Marita Hansson på Kennel Carmita att jag fick komma igen och tack Helene Lindeblad för trevligt sällskap. Jag tror din vaccination nu är utgången, lät så när vi satte oss i bilen på väg hem :) 
 
Två veckor kvar innan jag får en hem en av dem! Längtar och längtar! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elliot &matte

Så himla gullig hon är den lilla plutten...ja alla är gulliga det är bara att hon lixom sticker ut för att hon är så otroligt "microliten" .Hur mycket vägde dom nu?

2015-07-12 @ 10:49:09
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Tack för att jag fick följa med och träffa dessa små underbara & härliga söta valpisar :-)
Nu är det bra nära, inte många dagar tills du får veta vilken "färgglad tjej" lilla Luna är och snart är hon dessutom hemma hos dig på Solgläntan & Lakritsskogen!

2015-07-16 @ 23:28:43
Postat av: Helene

Nu kan du börja nedräkningen :) Dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före LUNA-DAGEN <3 :D

2015-07-17 @ 12:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0