Lakritskoftan

Idag hämtade jag den. Lakritskoftan. Hos Ankis tyger i Löberöd som har trollat med garnet! När andra sade att det inte går vågade hon prova och göra något unikt! Utan henne och Irene på Spinn Dotter Min hade det aldrig blivit någon kofta. Och inte utan Lakrits eller mig och Furminatorn heller! 

Min älskade, jag får dig aldrig tillbaka men det här är en liten bit av dig som jag bär med mig resten av livet. Den är vacker och unik, precis som du var och är för mig och den omfamnar mig i varje andetag. Jag kan svepa den tätt omkring mig när det blåser kallt och när jag behöver dig extra mycket. Tack älskade Lakrits för alla ögonblick och underverk jag fick dela med dig.






Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Så fin, varm & go Lakritskofta!

2015-06-16 @ 21:42:44
Postat av: Elliot &matte

Världens finaste av världens finaste...

2015-06-20 @ 15:12:50
Postat av: Helene

Världens finaste kofta <3
Den kommer värma dig under höst och vinter och även kalla sommarkvällar.
Men nu vill vi se valpbilder :) Vet att du har sådan på lager :)
Kramar

2015-07-06 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0