Hjälpreda

Matte har jobbat väldigt hårt på sistone. Jag tyckte jag fick hjälpa henne en del med att läsa ansökningar till jobb där hon skulle intervjua


Men trots jobb har vi ändå hunnit en fel! Vi spårar varje helg. Det är kul! 


Jag med min skatt! 

Förra helgen var vi på kennelträff. Härligt att få busa med syskonen! 

Flatteröra säger Matte att detta är! 

Vi har varit ute i höstliga skogen såklart! 



I veckan gick vi faktiskt runt Lakritssjön! Där badade jag! 


Voffsan är också med!  


I helgen har jag hjälpt till en del i trädgården. 

Nu är jag trött efter att ha busat med Voffs och käkat mattes hemlagade köttbullar. Natti-natti



Kommentarer
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Det är bra att du hjälper matte... det behöver hon!
Som vanligt har du hittat på mycket kul.
Kan tänka mig att de hemlagade köttbullarna smakade bra efter busrundan med Voffsan.

2015-10-25 @ 23:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0