Mycket på schemat

Alltså det har varit ett rätt hektiskt liv med Matte sista tiden. Upp tidigt och sent i säng. Träningar, jobb, kompisträffar. Kul! Mycket jobb för Matte. Mindre kul. 

Förra helgen spårade vi med kursen i Lomma! 

Jag väntar. Ansträngande faktiskt. 

Sen jobbade vi lite i trädgården. 

Jag begrundar livet och tittar ut över skogen. 

Jag har vuxit om Voffsan. Kolla! 



Min bästa Voffsekompis! 

Igår spårande vi i Voffseskogen! 





Skatten funnen! 

Till spårandet hör dom här roliga plastbanden som jag gärna travar iväg med! 



Nu ska Matte ha datorn till jobb! Soffan väntar på mig! 

/Luna



Kommentarer
Postat av: Lykke

Oj,oj, du växer ju så det knakar :) Finns en viss risk att du växer ifrån mig också.
Säg till matte att hon tar det lite lugnt ibland också ... hon kan väl också få en liten plats i soffan?
Tass&Kram
Lykke o Helene

2015-10-12 @ 14:06:07
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Vi är säkra på att du också blir en superduperduktig spårare... syns ju lång väg redan!
Du får lära din matte att slå ner på takten lite och kön ner sig lite här och var där du ligger och vilar emellan aktiviteterna.

2015-10-18 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0