Vår på riktigt

Som vanligt har tiden bara rusat iväg. Jag har så fullt upp nu med att utforska allt under min första vår! 

Grävning är jag faktiskt rätt bra på. Snabb, effektiv, engagerad. 

Sen har jag hjälpt till i trädgården! Matte och jag har rensat trädklipp

Mysigt med bengnag! 

Jag har lärt mig hålla utkik efter folk att skälla lite på...

På span. 

Full fart ute på promenad också! 

Mycket att utforska... 

Jag tycker om min biabädd nuförtiden! 
Mysigt... 

För ett tag sedan hade vi ju påsk. Jag passade pyntet! 
Mycket att hålla efter! 

En påskprydnad...

...i min mun! 

Under påsken var Mattes systrar och lille Max på besök i Skåne. Vi var bland annat på Övedskloster och kollade kor och åkte traktorsläp.

Först korna. 


Sen släpet. Lite bökigt först 


Men sen var det bara att spana in allt! 


Vatten ser ni vatten! 

Sen kan man ju inte härja runt jämt. 

Man kan vila i soffan också! 

Vi har firat Elliot 10 åts dag! 
Bus i trädgården. 

Även Wallander har fyllt år och vi blev bjudna på kalas till båda två! Härliga kompisar!

Walles kalas! 

Trädgården börjar blomstra! 

Jag bland alla löv!!! 

För länge sen nu firade vi Voffsans födelsedag 


Jag har även lärt mig käka korv! 


Och jag har varit på utställning och kammat hem rosetter! 

Väntans tider. 

Mina priser! 

Lovar lite tätare uppdateringar nu när våren är här för fullt! Vi har mycket aktiviteter planerade framöver! 

Tass & kram 
/Luna







Kommentarer
Postat av: Lykke och Helene

Härligt med vår!
Fina bilder på dej och din matte <3
Vi ses snart!
Tass&Kram
LoH

2016-04-19 @ 10:34:05
Postat av: Helene, Wallander & GW Persson

Så härligt ni har det... tur våren kom tillslut även om man blev lite chockad förra veckan då snön föll på nytt.
Men nu lovas sommarväder!
Tack för senast, vi ses snart på nytt.
Ha en bra vecka på er!

2016-05-03 @ 22:27:38
Postat av: Malin

Var ett tag sen jag tassade in men ni har haft fullt upp ser jag :-) ja visst är det gott med vårvärme :-)

2016-05-15 @ 17:53:39
URL: http://www.flatteliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0