Det går dåligt med bloggen

Ja vad ska jag säga. Det blir liksom inte av. Jag är trött när vi kommer hem och har glömmer bort det när vi är lediga.

Vi har haft en bra sommar men nu är det ju höst. Min matte gillar inte det har jag förstått. Jag tycker om löven! Och att det är svalt. Men mörkret är tråkigt, det håller jag med om.

Idag gick jag ett spår som Matte var så väldigt nöjd med! Trevligt!

Förra helgen var vi på utställning. Det gick sådär för jag mådde illa och ville inte ha köttbullar och egentligen tyckte jag vi kunde åkt hem direkt. Men vi fick en rosett med oss hem!

Vi badade med Elliot i Vomb för ett tag sedan

Voffsan har fått morgonrock hon med 😊

Ja jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga nu. Jag ska se om jag kan komma ihåg att blogga lite oftare men vi får se. Det blir som det blir.

Tass o puss!
/Luna


Kommentarer
Postat av: Lykke och Candy

Alltid kul när du tar dig tid att skriva och lägga ut bilder, men vi förstår att det kan kännas trögt ibland. Vår matte har samma problem - och då har hon ändå rätt gott om fritid :)
Hoppas vi ses snart!
Tass&Kram
Lykke, Candy och Helene

2016-09-27 @ 11:29:03
Postat av: Malin

hej hej tassade bara in för att se om du skrivit något kul. Hoppas att allt är ok med er

Svar: Nu har Luna skrivit! Tack för titten!
Lakrits och Luna

2017-02-24 @ 10:30:54
URL: http://blomsveranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0