Lek och träning

Vi tränar och är ute mycket nu när det är vår och ljust länge. Här är lite bilder från vår mysiga måndagsgrupp. Alla var inte med på den träningen så vi får fylla på. Matte säger att det är nyttigt för mig att sitta kvar medan hon går runt och fotar. Jag vet inte riktigt....
 
Några bilder blev det på oss också. Tack för det! 
 
 
Jag och Matte på träningen
 
Bus! Jag vinner. 
 
Lägger mig ner och nästa steg är att lägga tassen på leksaken och rulla runt. Funkar nästan alltid! 
 
Lisa och Nick i fin position
 
Bitte och Spexa går också fint! 
 
 
'Lisa och Nick tänker ut stordåd! 
 
Susann och Kajza pausar! 
 
Kajza står så fint i fjärren! 
 
Spexa sitter så fint och observerar sin matte! 
 
Sen var vi ju ute med Elliot i fredags innan vi åkte hem till honom sedan och käkade och kattmyste. Vi gick runt sjön här hemmavid (Lakritssjön alltså). 
 
Sim sim sim sim sim
 
Elliot rullar. En inte alltför ovanlig syn! 
 
Jag springer som en tokstolla! 
 
Stilla och fint på bryggan
 
 
Läggdags för mig och Matte nu
/Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0