Så mörk är natten i midvintertid...

Lucia slapp jag dock vara. Men visst är det mörkt. Det ljusnar framåt halv nio och blir tvärmörkt vid fyra. Nåväl. Det vänder!!! 

Matte fick goda nyheter om en "artikel" som hon har jobbat med väldigt väldigt många timmar. Den blir publicerad. Lite oklart för mig var det innebär. Men är Matte glad så är jag glad! 

Annars rätt mörkt. Disigt. Så här såg det ut i eftermiddags när vi tittade mot Solgläntan i skymningen 

(null)

Och igår hos Voffsans såg det ut så här: 

(null)

Lite finare när solen varit framme! 

(null)

Min fina sjö i skymningen: 

(null)

Och så jag och Voffsan igen fast på en annan sten! 

(null)

Ibland slappar vi i Dörröd. Här är min fredagspose... 

(null)
 
Och Voffsans.. 

(null)

Nu trasslar Matte runt och fixar här hemma. Jag tar igen mig. 

På måndag får vi invasion från Stockholm . Imorgon från Malmö. Ja det är bäst att vila sig lite!

Tass & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0