En bra helg

Det gäller att ta vara på ljuset på helgerna! Vi har hunnit med att spåra, gå promenader, jobba lite i trädgården (Matte jobbade, jag gnagde ben), och sedan mysa inomhus på kvällarna. 

Spåren var lite kluriga efter regn och mycket trafik i dem. Någon hade försökt sno min klöv men inte lyckats, Matte hade knutit fast den bra. 
Här är jag efter mitt spårslut med klöven på marken framför. 

(null)

Voffsan poserar lits mer med sin. 

(null)

Det blev en badtur runt min finaste lilla sjö! 

(null)

Sen tyckte jag att Matte kunde bjussa på godis! 

(null)

Och när ljuset tog slut blev det soffmys i Dörröd. 

(null)

En bra helg! Nu är det ny vecka, får se vad den bjuder på! 

Tass & puss 

/Luna

Kommentarer
Postat av: FSHD Daniel

Vilka fina hundar! Det behövs inte mer, fin natur med gott sällskap :)

2019-11-11 @ 14:48:07
URL: http://fshddaniel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0