Mellandagskalender - räddaren i nöden

Adventskalender är ju bästa uppfinningen tycker jag. Men den tar slut 24:e och sen inget mer. Lykke & Candys smarta Matte Helene har nu löst detta med en Mellandagskalender till både mig och Voffsan. Hurra!!! Vilka kompisar vi har! 

(null)


(null)

Nu är alltså både jag och Voffsan räddade fram till Nyår. Hur det går sedan vet ingen. 

Det blev vitt och mysigt och rullvänligt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår jobbade Matte hela dygnet så jag var på Dagis och hade det bra men såklart blev jag jätteglad när Matte kom till morse. 

Sen var vi ute i snön jag och Voffsan. Kallt och klart och härligt! 

(null)

(null)


God Fortsättning till er! 

Tass & puss 

/Luna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0