Mycket spår


Vi ligger i hårdträning för viltspår SM. Jag råkade ju vinna DM för en tid sedan 

(null)

Träningen nu innebär långa och svåra spår. Jag gillar att spåra men när det är varmt blir jag trött. Då måste jag bada! Som förra veckan när vi var utanför Vinslöv och spårade med en jättetrevlig domare. Jag var såååå varm. Men jag fick bada i Ringsjön på väg hem.           

(null)

Vi har också tagit några rundor runt Häckebergasjön. Fint som vanligt med långa vikar att bada i. 

(null)

(null)

Och ibland (men alltför sällan enligt mig) blir det lite bengnag. 

(null)

En stor nyhet hemma är att vi har fått fiberupkoppling hemma efter fem års väntan! 
Så nu plockar jag med mig pinnarna som ligger och skräpar längs vägen. Matte är nöjd med bättre internet och jag med när jag bloggar. 

(null)

Städning längs vägen av "elpinnar". 

Helg på ingång! Matte ledig. Hurra! 

Tass & puss

/Luna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0