En Häckebergare

Det är så här att det är väldigt fint att gå runt Häckebergasjön. Skog, bad, fält, mera bad. MEN en bit måste man gå på vägen och det är inte roligt alls för vägen är krokig och smal och bilarna kommer ganska fort. Och så är det varmt och tråkigt. 

Så Matte har hittat på en Häckebergare. Då gör man så att man kör två bilar till parkeringen nära slottet. Så ställer Matte sin bil där och så stuvar vi alla in oss i Voffsans bil som hennes Matte snällt kör. Och till ljudet av Voffsans glada skall kör vi på den tråkiga vägen och så släpps vi av där det braiga börjar. Sen går vi runt till vår bil. Mycjet fiffigt. Mindre mygg än hemma men för mycket för stadsborna tror vi för det var inte mycket folk. 

(null)

Bad med min bästa Voffsekompis

(null)

Min bästa Voffsekompis! 

Sen måste man ju bada mycket dessa varma dagar. Jag har ju bästa friluftsbadet hos Mattes föräldrar. 

(null)

Kasta leksaken någon gång!!!! 

(null)

Mysrull i barren efter sim. 

Och så avslutningsvis så får ni en ryslig bild av Matte på snigelbekämpning. 

(null)

Inte lika söt som jag.... 

Nu är jag trötter. Läggdags! 

Tass & puss 

/Luna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0